ویدئوها را تماشا کنید و برای آن دستمزد بگیرید!

ویدئوها را تماشا کنید و برای آن دستمزد بگیرید!

فیلم ها را تماشا کنید و 0.60 دلار آمریکا در دقیقه مشاهده کنید.(RI. 24,800/m)

ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید!(RI. 414,800)

به سایر کاربران مراجعه کنید و 40 درصد از درآمد آنها را به حساب خود دریافت کنید.

 

لینک عضویت و کسب درامد دلاری



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 12 بهمن 1402برچسب:بیت کوین , درآمد , ارز دیجیتال , دلار, کیف پول, ] [ 8:46 ] [ سید ]
[ ]

آموزش کسب بیت کوین رایگان با سایت CointiPly

در این آموزش قصد داریم به صورت جامع سایت CointiPly را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم و نحوه کار با پنل کاربری و کسب بیت کوین رایگان در این سایت را تشریح نماییم و در انتها به تبیین استراتژی موفقیت و کسب درآمد مطلوب از سایت کوین تی پلای خواهیم پرداخت.

Bitcoin Faucet چیست؟

bitcoin faucet یا قطره چکان های بیت کوینی، سایت هایی هستند که در قبال کارهای بسیار ساده به شما مبالغ بسیار اندکی بیت کوین می دهند. بنابراین در این سایت ها، شما به عنوان کاربر عضو می شوید و در قبال انجام عملی ساده، مبلغ اندکی بیت کوین دریافت می نمایید.

در این سایت ها وظایف و کارهای محول شده به کاربران، تنوع و گستردگی زیادی دارد. به عنوان مثال ممکن است از شما فقط کلیک بر روی یک دکمه خواسته شود یا مشاهده یک ویدیو یا مشاهده یک تبلیغ و یا هر کار ساده و کوچک دیگری.

تفاوت اصلی این نوع سایت ها با سایت های کلیکی در این است که Faucet ها اصولا دارای تنوع بیشتری در وظایف محول شده به کاربران هستند و همچنین در بیشتر faucet ها، برای کارها یک نرخ مشخص وجود ندارد، بلکه یک حداقل نرخ و یک حداکثر نرخ برای هر فعالیت وجود دارد که در این بازه به قید قرعه، هرکاربر سهمی خواهد برد.

سایت COINTIPLY

سایت cointiply

سایت COINTIPLY یکی از سایت های معتبر bitcoin faucet می باشد. این سایت فعالیت خود را از سپتامبر سال ۲۰۱۷ آغاز نمود و تا کنون همواره پرداختی های منظمی به کاربران خود داشته است.

روش کلی کسب درآمد از سایت کوین تی پلای بسیار ساده است و به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارد. بدین منظور کافیست بر روی یک دکمه به نام ROLL & WIN کلیک کنید. با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان متناسب با شانس خود دریافت نمایید.

البته اگر قصد داشته باشید فقط با فشردن دکمه RoLL & WIN ، هر یک ساعت مقدار کمی بیت کوین به حساب خود اضافه کنید، رشد حساب کند خواهد بود. بنابراین در این آموزش، ما به شما روش هایی را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن می توانید میزان بیت‌کوین دریافتی و سرعت پیشرفت را بالا ببرید.

اطلاعات و نکات مهم در مورد سایت کوین تی پلای

  • سایت cointiply دارای اعتبار و امنیت بالایی می باشد.
  • سایت کوین تی پلای ، مشکلی با ایرانیان ندارد.
  • شما با هربار رول زدن در سایت cointiply مقداری کوین (سکه) دریافت می نمایید. هر یک کوین در این سایت، همواره معادل ۰٫۰۰۰۱ دلار است و بر همین اساس، معادل ارزش آن به شما بیتکوین اختصاص خواهد گرفت. در لحظه نگارش مقاله هر کوین تقریبا ۱٫۵ ساتوشی است.
  • حداقل مبلغ برداشت در سایت کوین تی پلای بستگی به روش برداشت شما دارد. اگر بخواهید درآمد خود را به حساب FaucetHub خود منتقل سازید، حداقل مبلغ برداشت ۳۵۰۰۰ کوین است. اگر قصد برداشت مستقیم از طریق حساب داج کوین داشته باشید، این مبلغ 30000 کوین است و حداقل مبلغ برداشت برای حساب بیت کوین، 50000 کوین می باشد.
  • هر یک ساعت می توانید یک ROLL در این سایت بزنید.
  • در هنگام نگارش این مقاله ارزش هر رول در این سایت، تقریبا در بازه 22 کوین تا 280 کوین می باشد. یعنی کمترین میزانی که در هر رول ممکن است برنده شوید 22 کوین و ماکزیمم مقداری که می توانید برنده شوید، ۲8۰ کوین است. البته یک جایزه ویژه ۱۰۰۰۰۰ کوینی نیز وجود دارد که به فردی می رسد که با زدن رول، عدد ۹۹۹۹۹ برایش به نمایش درآید.
  • سایت cointiply دارای امتیاز وفاداری یا همان Loyalty Bonus می باشد که به ازای هر روز که به صورت مداوم در سایت آنلاین بشوید و بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک فرمایید، یک درصد به درآمد شما افزوده خواهد گشت.
  • یک از ویژگی های جذاب سایت cointiply که پتانسیل کسب درآمد در آن را به شدت افزایش می دهد، امکان جذب زیرمجموعه مستقیم به صورت نامحدود است.
  • در سایت کوین تی پلای علاوه بر کسب بین کوین رایگان با رول زدن، روش های دیگری برای کسب درآمد همچون مشاهده تبلیغات، انجام کارهای کوچک، تماشای ویدیو، بازی کردن و ماینینگ نیز وجود دارد.

عضویت در سایت COINTIPLY

برای ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک نمایید تا وارد صفحه ثبت نام در سایت کوین تی پلای شوید.

 COINTIPLY

اکنون با فرمی مشابه شکل زیر روبرو خواهید شد. این فرم را با توجه به توضیحات ذیل تکمیل فرمایید.

آموزش ثبت نام در سایت کوین تی پلای

  • First Name: نام خود را در این فیلد وارد نمایید.
  • Email: ایمیل معتبر و قابل دسترس خود را در این کادر وارد نمایید.
  • Password: رمزعبوری برای حساب خود تعیین نمایید. تعداد کاراکترهای رمز انتخابی بیش از ۸ باشد و ترکیبی از اعداد و حروف استفاده گردد.
  • Confirm Password: رمزعبوری را که در فیلد قبل انتخاب کردید، مجددا در این کادر وارد فرمایید.

در انتها بر روی “CREATE YOUR ACCOUNT” کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام گردد. حال به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک تایید، کلیک فرمایید تا ۱۰۰ کوین به شما تعلق گیرد.

نکته: در دفعات بعد برای ورود به سایت، پس از وارد نمودن آدرس سایت، از منوی فوقانی بر روی گزینه “LOGIN” کلیک کنید و با وارد نمودن ایمیل و رمز عبور خود وارد سایت شوید.

آشنایی با پنل کاربری سایت cointiply

هنگامی که وارد سایت cointiply.com می شوید، در پنل کاربری خود با منویی مطابق شکل زیر روبرو می شوید که در ادامه هر یک از گزینه های موجود در این منو را تشریح خواهیم نمود.

آموزش کار با سایت cointiply

FAUCET

با کلیک بر روی این گزینه، وارد بخش کسب بیت کوین رایگان می شوید. صفحه را به سمت پایین اسکرول نمایید تا به دکمه “ROLL & WIN” برسید. در اینجا شما با تصویری مشابه شکل زیر مواجه هستید.

کسب بیت کوین رایگان در cointiply

۱- در این بخش بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک کنید و کپچا را حل نمایید تا براساس شماره ای که به شما تعلق می گیرد، برنده مبلغی کوین شوید و این مبلغ به حساب شما اضافه گردد. پس از کلیک بر روی دکمه رول، زمان سنجی به شما نمایش داده خواهد شد که مدت زمانی را که دوباره می توانید بر روی دکمه رول کلیک و کسب درآمد نمایید، به شما نشان خواهد داد.

۲- در این قسمت ضریب cointiplier نمایش داده می شود. این ضریب هرچه بالاتر باشد، با هر بار رول زدن، کوین بیشتری نصیب شما خواهد گشت. برای افزایش این ضریب می توانید کارهای مختلفی را از جمله آنلاین شدن روزانه، مدت زمانی بیشتری در سایت بودن، انجام دادن پیشنهادات بخش offerwalls، تماشای ویدیوهای سایت و جذب رفرال های فعال، انجام دهید.

۳- در این بخش جدولی به شما نمایش داده خواهد شد که در ستون سمت چپ، بازه هایی از شماره ها نشان داده می شود و در ستون سمت راست، تعداد کوینی که به هر بازه اختصاص می یابد. بنابراین هنگامی که شما بر روی دکمه رول کلیک می کنید، با توجه به عددی که بر اساس قرعه و شانس به شما تعلق می گیرد، برنده مبلغی کوین بر حسب این جدول می شوید.

VIDEOS

در این بخش ویدیوهایی قرار داده شده است که می توان با تماشای آن ها کوین بدست آورد. متاسفانه بسیاری از ویدیوها برای ایرانیان قابل مشاهده نیست. اما با توجه به تعداد کوین مناسبی که در ازای تماشای ویدیوها به کاربران داده می شود، سعی کنید این بخش را همواره امتحان نمایید و اگر امکان مشاهده ویدیو را داشتید، از آن استفاده نمایید تا درآمد خود را افزایش دهید.

البته همواره به باکسی که می خواهید ویدیوهای آن را انتخاب نمایید، توجه کنید و دقت نمایید که چند کوین در ازای تماشای ویدیو به شما داده خواهد شد. در بعضی از باکس ها ممکن است هیچ کوینی به شما در ازای تماشای ویدیوها داده نشود.

OFFER WALLS

در این بخش مانند سایت های کلیکی، وظایف و پیشنهاداتی قرار داده شده است که با انجام دادن آن ها می توانید کوین بدست آورید. البته اغلب وظایف و پیشنهادات این بخش هم برای ایرانیان قابل اجرا نیست اما اگر بتوانید بعضی از پیشنهادات را به طور کامل به انجام رسانید، تعداد کوین مناسبی کسب خواهید نمود.

تذکر: فقط در صورتی به انجام وظایف بپردازید که کاملا متوجه شوید از شما چه خواسته شده است و قادر باشید به صورت کامل مسئولیت خود را به اتمام رسانید. در غیر این صورت ممکن است اکانت شما مسدود گردد.

MULTIPLIER

این بخش مربوط به یک نوع بازی شرط بندی است. شما میزان شرط را مشخص می کنید و وارد بازی می شوید. استفاده از این گزینه، هرگز به کاربران میلیونر باش توصیه نمی گردد و به همین دلیل آموزشی هم درمورد این قسمت داده نخواهد شد.

اگر به دنبال درآمد سالم و حرفه ای از سایت cointiply هستید، درگیر این بخش نشوید.

PTC ADS

این بخش دقیقا مشابه بخش تبلیغات کلیکی در سایت های کلیکی می باشد. با کلیک بر روی این گزینه، وارد صفحه ای می شوید که در آن تعدادی تبلیغ گنجانده شده است. به ازای مشاهده هر تبلیغ به شما تعدادی کوین (سکه) تعلق می گیرد. در حال حاضر تبلیغات این بخش زیاد نیست، اما مشاهده آن ها برای سرعت دادن به رشد درآمد، به خصوص در اوایل کار موثر است.

برای مشاهده تبلیغات، صفحه را اسکرول کنید تا به انتهای صفحه برسید. در انتهای صفحه تبلیغات وجود دارد. کافیست در باکس هر تبلیغ، بر روی دکمه “VIEW” کلیک فرمایید و اجازه دهید زمان مورد نیاز طی شود. در انتها به شما کلمه ای انگلیسی نشان داده می شود که باید تصویر آن را از بین گزینه ها انتخاب کنید تا کوین آن تبلیغ را کسب نمایید.

MORE

با کلیک بر روی این گزینه با زیرشاخه های زیر مواجه می شوید که به توضیح هریک می پردازیم:

  • Browser Games: در این قسمت با انجام بازی های مختلف کوین بدست می آورید. بازی های نسبتا آسان و فراوانی در این بخش وجود دارد که شما به ازای بازی هایی که انجام می دهید تعدادی کوین دریافت خواهید نمود. فقط توجه نمایید که نوار Current Activity در پایین بازی حتما باید به ۱۰۰% برسد تا کوین شما از بازی ها واریز گردد. این نوار را با انجام بازی های مختلف به ۱۰۰ درصد برسانید. در هنگام نگارش مقاله به ازای هر بار پرشدن این نوار، ۱۶ کوین پاداش داده می شود.
  • Referrals: این بخش مربوط به مدیریت زیرمجموعه هاست. در این بخش می توانید لینک زیرمجموعه گیری خود را دریافت کنید و همچنین تعداد زیرمجموعه های خود و درآمد کسب شده از آن ها را مشاهده نمایید.
  • CPU Mining: در این بخش می توانید با استفاده از قدرت سخت افزار سیستم خود به استخراج کوین بپردازید. استفاده از این بخش با توجه به فشاری که به cpu سیستم کاربران وارد می شود و بازدهی پایینی که برای سیستم های معمولی دارد، توصیه نمی گردد. تنها در صورتی از این بخش استفاده نمایید که از کامپیوتری با سخت افزار قوی برخوردار هستید.
  • Premium: در این بخش با استفاده از درآمد می توانید اکانت خود را آپگرید نمایید. البته با توجه به هزینه ای که آپگریدها دارد و مزایای کمی که نسبت به این هزینه دارند، در حال حاضر این عمل اصلا به صرفه نیست.
  • Recommended Faucets: این بخش را می توان یک بخش تبلیغاتی یا اطلاع رسانی در نظر گرفت که در آن فاست های دیگری معرفی می شوند و می توانید اقدام به ثبت نام در آن ها نمایید.

آشنایی با سایر منوهای پنل کاربری در سایت کوین تی پلای

Name Menu

در بالای سایت، سمت راست، نامی که اکانت خود را با آن ساخته اید قرار دارد. اگر بر روی این نام کلیک کنید منویی آبشاری مشابه تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که به توضیح گزینه های آن خواهیم پرداخت.

کسب بیت کوین رایگان با سایت cointiply

Dashboard: شما را به داشبورد حساب کاربریتان در سایت cointiply منتقل می کند. همان صفحه ای که در آن می توانید هر ساعت یکبار بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک نمایید.

Withdraw: از این گزینه برای برداشت درآمد خود استفاده می کنید. در هنگام نگارش مقاله سه روش برای برداشت درآمد وجود دارد. می توانید درآمد خود را مستقیم به کیف پول بیت کوین یا داج کوین خود انتقال دهید و یا درآمد را به حساب خود در سایت FaucetHub منتقل سازید. پس از انتخاب روش، کافیست شماره حساب خود را وارد کنید تا درخواست برداشت شما ثبت گردد و در صف پرداخت قرار گیرد. همچنین در این صفحه قوانین مربوط به برداشت درآمد نیز وجود دارد. اگر تا کنون برای خود حساب بیت کوین یا داج کوین نساخته اید می توانید با استفاده از مقالات میلیونر باش به راحتی اقدام به افتتاح حساب بیت کوین و یا داج کوین نمایید.

Activity: در این بخش تاریخچه تمام فعالیت های خود در سایت cointiply را مشاهده خواهید کرد.

Payments: برداشت های خود از سایت را در این بخش می توانید مشاهده و پیگیری نمایید.

Referrals: این گزینه شما را به صفحه مدیریت زیرمجموعه ها منتقل می کند.

Settings / Premium: این بخش مربوط به تنظیمات اکانت است که البته در حال حاضر گزینه خاص و پرکاربردی در آن مشاهده نمی شود.

FAQ: شما را به بخش سوالات متداول سایت هدایت خواهد نمود.

Contact & Support: این گزینه مربوط به بخش پشتیبانی سایت است و برای برقراری تماس با پشتیبانی و مدیریت سایت، می توانید از این گزینه اسنفاده نمایید. فقط دقت نمایید که زبان مکاتبات باید انگلیسی باشد.

Logout: با استفاده از این گزینه، از سایت cointiply خارج خواهید شد.

باکس درآمد

در هیدر سایت، باکس درآمد خود را نیز مشاهده می نمایید. این باکس، در تصویر زیر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.

کسب درآمد از سایت cointiply

همان طور که مشاهده می کنید، در این باکس درآمد شما به ترتیب از چپ به راست بر حسب کوین، دلار و بیت کوین مشخص گردیده است.

 

 

قوانین مهم سایت Cointiply

  • هنگامی که فردی زیر مجموعه‌ی شما می شود، به ازای فعالیت ها و کلیک هایش به صورت کامل درآمد خود را دریافت خواهد کرد و مبلغ پرداختی به شما از درآمد او کسر نخواهد شد بلکه سهم شما از سود صاحب سایت، پرداخت خواهد شد که برای سایتش تبلیغ نموده اید و کاربر جدید جذب کرده اید.
  • در تمام سایت هایی که امکان زیرمجموعه گیری فعال است، شما تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری هستید. هر گونه تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب به ختم همه آن ها منجر می گردد.
  • مجاز به استفاده از پراکسی ها و VPN ها نیستید.
  • هرگز مجاز به استفاده از نرم افزارهایی که مشاهده تبلیغات و انجام کلیک ها را خودکارسازی یا دستکاری نمایند نیستید.
  • از اینترنت مکان های عمومی مانند دانشگاه، فرودگاه و کافی شاپ نباید برای وصل شدن به سایت Cointiply و کسب درآمد از این سایت استفاده نمایید.
  • اگر به انجام آفرها می پردازید، حتما با اطلاعات واقعی و صحیح وظایف خود را انجام دهید.

استراتژی موفقیت و کسب درآمد مطلوب از سایت COINTIPLY

همراهان گرامی برای کسب درآمد مطلوب در سایت COINTIPLY نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری ندارید و می توانید با کمی صبر و رعایت اصولی که در این بخش آموزش خواهید دید، به درآمد قابل توجه و مطلوبی برسید.

همچنین قابل ذکر است که اگر دنبال درآمد میلیونی در ماه اول هستید  از کار در این سایت پرهیز نمایید. این سایت جهت درآمد مناسب حداقل نیاز به ۶ ماه فعالیت مداوم دارد و باید روزانه به طور منظم به سایت کوین تی پلای سر بزنید.

  • کلیک های منظم بر روی ROLL & WIN به صورت روزانه

شرط اول برای موفقیت در سایت cointiply انجام کلیک های حداکثری بر روی ROLL است. شما هر ۶۰ دقیقه، یک بار می توانید بر روی دکمه ROLL کلیک نمایید. بنابراین در هر روز نهایتا می توانید ۲۴ بار رول بزنید. سعی کنید حداقل ۱۴ بار در روز رول بزنید. هرچه تعداد رول هایی که می زنید بیشتر باشد، سرعت پیشرفت شما نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین به صورت مداوم و روزانه در سایت به فعالیت بپردازید تا ضریب وفاداری خود را افزایش دهید. هنگامی که ضریب شما به ۱۰۰ درصد برسد، هنگامی که رول می زنید، دو برابر پاداش دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که حتی اگر فقط یک روز در سایت آنلاین نشوید، ضریب شما مجددا ریست خواهد شد.

  • بدست آوردن تمام کوین هایی که قادر به کسب آن ها هستید

این فرآیند تاثیر زیادی در سرعت پیشرفت شما، به خصوص در اوایل کار دارد. سعی کنید همواره به بخش های Browser Games، PTC ADS، VIDEOS و OFFER WALLS مراجعه کنید و هر روز تلاش نمایید تا کوین های بیشتری از این بخش ها بدست آورید.

  • جذب زیرمجموعه مستقیم

با توجه به اینکه در سایت cointiply می توانید بدون محدودیت به جذب زیرمجموعه بپردازید، باید از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببرید و تا می توانید زیرمجموعه های فعال جذب نمایید. هرچقدر در این امر موفق تر عمل کنید، سرعت افزایش درآمد و پیشرفت شما نیز بیشتر خواهد بود.

شما به ازای هر رول زدن زیرمجموعه خود، ۲۵ درصد پاداش از طرف سایت دریافت می کنید. همچنین به ازای درآمدی که از بازی ها و offerwalls کسب نماید نیز ۱۰ درصد از طرف سایت به شما پرداخت خواهد گردید.

روش های متفاوت و خلاقانه‌ی زیادی برای جذب زیر مجموعه وجود دارد، که در زیر به چند مورد از اساسی ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • وبلاگ یا سایتی داشته باشید و در یکی از نوشته های خود اقدام به توصیف سایت cointiply.com نموده و لینک زیر مجموعه گیری خود را نیز در نوشته تان اضافه نمایید تا کاربران از طریق شما در سایت کوین تی پلای عضو شده و زیرمجموعه شما شوند.
  • لینک زیرمجموعه گیری خود را در گروه و کانال های پرطرفدار شبکه های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و … قرار دهید.
  • در سایت های دیگر (کلیکی، تبلیغاتی و … ) لینک زیر مجموعه گیری خود را ثبت کرده و به سایر کاربران دنیای اینترنت نمایش دهید.
  • لینک زیرمجموعه گیری خود را به همراه توضیحاتی درباره سایت cointiply به ایمیل افراد مختلف به صورت گروهی ارسال نمایید.

بنابراین با استفاده از راه های فوق سعی کنید تا می توانید برای خود زیرمجموعه جذب نمایید.

جمع بندی

در این آموزش به صورت جامع با سایت COINTIPLY و امکانات آن آشنا شدیم و بهترین استراتژی برای کسب درآمد مطلوب از سایت کوین تی پلای را بررسی کردیم.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 25 آبان 1402برچسب:بیت کوین , درآمد , ارز دیجیتال , کیف پول, ] [ 7:19 ] [ سید ]
[ ]

فایلهای مورد نیاز دانشجویی و دانش آموزی 3

 
  پاورپوینت دوره آموزشي توسعه كارآفرينی  
     
  پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه        
  جزوه فیزیک هالیدی (سقوط آزاد - حرکت پرتابی)        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: تقارن        
  جزوه جمع بندی فصل ۱ فیزیک دهم        
  پاورپوینت بیماری پروانه ای و روش درمان        
  طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس4 : چگونه تصمیم بگیریم.        
  پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ، برندباکیفیت و پیشگام در خلاقیت و نوآوری        
  طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی هفتم، درس16: جاذبه‌های گردشگری ایران        
  عکس‌های PNG قهوه ساز و اسپرسو ساز
 
  کد نویسی فرآیند تصادفی ول گشت با نرم افزار متلب  
     
  طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی پنجم، درس16: مدینه شهر پیامبر(ص)        
  پک ایموجی های گوشی آیفون        
  پک تصاویر گرافیکی        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی چهارم، فصل2: ضرب عدد در کسر        
  راهنمای مکالمات انگلیسی مربوط به خرید پوشاک همراه با ترجمه        
  پاورپوینت هزینه های کیفیت COQ        
  طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس14: ‌ام ابیها        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی چهارم، فصل2: جمع و تفریق کسر        
  طراح اتوکد هتل 5 ستاره

 



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 8:24 ] [ سید ]
[ ]

فایلهای مورد نیاز دانشجویی و دانش آموزی 2

 
  پاورپوینت اصول سرپرستی  
     
  پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب        
  پاورپوینت تحلیل Louver wall cafe        
  پاورپوینت تحلیل کافه اینفینیتی (Cafe Infinity)        
  اقدام پژوهی پیشگیری از رفتارهای نادرست دانش آموزان        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل2: ارزش پول        
  پاورپوینت تحلیل محله پاسداران        
  پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان دوم، درس19: جشن بزرگ        
  پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو ،برند مورد علاقه مشتریان منحصربه فرد جهانی        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی اول، تم7 : آشنایی با عدد 1 و 2
 
  طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان چهارم، درس17: آقای بهاری، خانم بهاری  
     
  ترجمه مقاله پیشینه فرهنگی کارکنان چگونه بر تاثیر دورکاری بر استرس شغلی اثر می گذارد؟        
  طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس5 : عوامل موثر در کشاورزی        
  پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان سوم، درس14: ام ابیها        
  اسلاید كتاب آمار استنباطي در روانشناسي پیام نور        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل4: معرفی پول        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی اول، تم6 : جمع و تفریق با چینه و انگشتان دست        
  طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس18: آینه‌ی سخنگو        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: زاویه و نیمساز        
  پاورپوینت آشنایی با تکنیک های خلاقیت


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 8:18 ] [ سید ]
[ ]

فایلهای مورد نیاز دانشجویی و دانش آموزی

  کتاب اناتومی تمرینات قدرتی        
  مدیریت محصول        
  پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان دوم، درس20: در کنار سفره        
  مبانی نظری رشد و توسعه اقتصادی و توسعه صنعتی        
  طرح درس و روش تدریس علوم هشتم، فصل12: سنگ‌ها        
  جزوه كدگذاري مرگ و میر ویژه کارشناسان فناوری اطلاعات سلامت        
  طرح درس و روش تدریس علوم هفتم، فصل5 : از معدن تا خانه        
  جزوه آموزش اکستنشن و لمینت مژه منطبق با سرفصل های آموزشی فنی حرفه ای        
  طرح آماده برش استند لوازم رومیزی کشو دار        
  طرح آماده برش مجموعه ماشین آلات چوبی

 

 
  پاورپوینت چرخه کربن ( توضیحات صوتی)  
     
  پاورپوینت خشم و کنترل خشم        
  پاورپوینت علل ضعف داش آموزان در درس املاء و دیکته        
  پاورپوینت اوریگامی        
  طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس6 : محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف        
  پاورپوینت اقیانوس ها        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی چهارم، فصل4: زاویه        
  اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی با استفاده از وسایل الکترونیکی        
  مجله ی مورالی        
  پاورپوینت خورشید


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 7:38 ] [ سید ]
[ ]

فایلهای مورد نیاز دانشجویی

 
  پاورپوینت روش های تصویر آفرینی در قرآن کریم  
     
  پاورپوینت و تحقیق درباره امانت داری در فروش و تولید        
  پاورپوینت درباره ناصر خسرو        
  طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم، درس7 : طلای سیاه        
  طرح درس و نکات مهم علوم دوم، درس9 : سرگذشت دانه        
  پاورپوینت فصل دوم کتاب دانش و خانواده: تشکیل خانواده        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل8: انتخاب نمودار        
  پاورپوینت درباره بریتانیا        
  طرح درس و روش تدریس علوم هشتم، فصل11: کانی ها        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی اول، تم 9 : آشنایی با 0 و 5 و تقارن

 

 
  نحوه دقیق ارجاع دهی به روش APA گام به گام و توضیحات کامل  
     
  طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی پنجم، درس6: منابع آب ایران        
  پاورپوینت پودمان دوم کتاب نقشه کشی گاز خانگی و تجاری        
  طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس10: نامِ نیکو        
  پاورپوینت پودمان اول کتاب نقشه کشی گاز خانگی و تجاری        
  طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان چهارم، درس18 : چشمان همیشه باز        
  قالب پاورپوینت طبیعت        
  پودمان دوم کتاب اخلاق حرفه ای        
  پروتکل اینترنت نسخه ۶        
  پاورپوینت علوم اول، درس4: دنیای جانوران

 

 
  طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل4: ضرب عددهای یک رقمی  
     
  امتحان زبان انگلیسی (۱) دهم دبیرستان نمونه امام علی | درس ۱: Saving Nature        
  کارنامه خام        
  پاورپوینت آموزش مقدماتی حسابداری بهای تمام شده محصولات        
  تحقیق بررسی و تحلیل مدلها و معماریهای امنیتی ارایه شده در رایانش ابری        
  پاورپوینت طبیعت ایران و جهان        
  مقاله تأثیر جامعه طرفداران برند بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی: مطالعه موردی در ورزش حرفه ای        
  شبیه سازی و بررسی مدولاسیون و دمدولاسیون AM , DSB , SSB , FM در نرم افزار MATLAB (متلب)        
  طرح درس و روش تدریس ریاضی اول: تم8 : آشنایی با عدد 3 و 4 و اندازه گیری بلندی اجسام        
  کانبان


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 6:15 ] [ سید ]
[ ]

پاورپوینت و طرح درس

[ چهار شنبه 16 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 6:8 ] [ سید ]
[ ]

مقاله و پاورپوینت و تحقیق

حل المسائل مقدمه اي بر روش اجزاء محدود ردي

جزوه آموزش علائم و استانداردهاي نقشه خواني صنعتي

پاورپوينت حافظه و انواع آن در كامپيوتر

پيچ و مهره طراحي شده در ساليدورک

پاورپوينت نگاهي گذرا بر mpls

رينگ ماشين طراحي شده در ساليدورک

مقاله سيستمهاي کنترل موجودي ERP

تحقيق با موضوع توليد کالاي ايرانماکت 3 بعدي مرغ عشق

مقاله كنترل بهينه توان راكتيو با استفاده از مقادير موجود بانك هاي خازني 

پارپوينت پمپ هاي هيدروليکي 

مقاله سود هر سهم: چالش هاي محاسبه و فرصت هاي بهبوداستاندارد IEEE به شماره ANSI/IEEE Std 421.1-1986 

آموزش جامع Hspice زبان اصلي 

جزوه ماشين هاي الکتريکي

240 تست استخدامي حسابداري صنعتي همراه با پاسخ کاملا تشريحي

پاورپوينت امنيت اطلاعات و هکرها

آچار فرانسه طراحي شده در ساليدورک

پروژه آبنما در طراحي پارك و باغهاي ايراني

گزارش کارآموزي مونتاژ پرايد در شرکت سايپا

تحقيق در مورد بهينه سازي فعاليت ميکروارگانيسم ها در تصفيه فاضلاب

فايل ماشين کاري قطعه کار با نرم افزار مسترکم (Mastercam) به همراه جي کدهاي CNC

تحقيق بررسي روشهاي علمي مقابله با زلزله

گزارش کارآموزي رشته حسابداري مالي، شرکت هاي خصوصي

گزارش كارآموزي رشته مکانيک خودرو، تعميرگاه

قالب قاشق طراحي شده در ساليدورک

چکش طراحي شده در ساليدورک

مهاجرت ،‌ حاشيه‌نشيني و امنيت اجتماعي شهرها

گزارش کارآموزي رشته کامپيوتر در سازمان صنايع و معادن

مقاله طرح کاداستر



برچسب‌ها:
[ شنبه 12 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 6:48 ] [ سید ]
[ ]

فایلهای مورد نیاز

پاورپوينت با موضوع انيشتين

پاورپوينت اقتصاد مهندسي

اندازه گيري با ليزر (انواع ترازها و شاقول هاي ليزري)

تحقيق اقتصاد کارآفريني

پاورپوينت ورود به دانشگاه، چالش ها و فرصت ها

خلاصه کتاب هاي جاري سازي استراتژي و کتاب رقص تغيير به علاوه مباحث کلاسي دکتر لشکر بلوکي

دلايل داخلي تشکيل ساواک

جزوه مديريت عمليات، دکتر مهدي شيخ زاده دانشگاه شريف

کامل ترين خلاصه کتاب مديريت منابع انساني (مفاهيم، تئوري ها و کاربردها) دکتر آرين قلي پور

پاورپوينت بودجه بندي

تحقيق نقش سيستم بانکي در بهبود عملکرد بنگاه هاي صادراتي

جزوه برنامه ريزي استرتژيک، دکتر لشکر بلوکي دانشگاه شريف

پاورپوينت اکستروژن ضربه اي

جزوه درس نظريه بازي ها براي مديران دکتر مسعود طالبيان دانشگاه شريف

مديريت تحقيقات و فن آوري در نظام سلامت

گزارش کار آزمايش اثر آگاهي از نتايج بر عملکردرتبه بندي صندوق هاي سرمايه گذاري سهام در ايران

جزوه آموزشي حساب داري

پيمان هاي بلندمدت

ماشين هاي بسته بندي در صنايع غذايي

جزوه و تمرين هاي سري فوريه

فايل اکسل طرح توجيهي به همراه فرم خام تهيه طرح توجيهي و آموزش نوشتن طرح توجيهي

پاورپوينت و تحقيق کرچک و مشتقات آن به همراه مقالات علمي مرتبط

توسعه پايدار و تأمين مالي،

چالش هاي رسيدن به يک چشم انداز

قرارداد NCND و IMFPA براساس استاندارد ICC آمريکا- قرارداد بروکري بي عيب و نقص

فايل لايه باز ورد مبايعه نامه املاک 98

اثر سياست هاي دولت ها بر صنعت سرمايه گذاري مخاطره آميز کشورها

آموزش کامل تحليل پوش اور يک ساختمان فولادي به همراه فايل مثال در ETABS

پلان اماده اتوکد - پلان ساختمان 2 طبقه

نمونه سوالات تستي درس کارآفريني مقطع کارداني آزمون جامع علمي کاربردي

کامل ترين خلاصه کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظري



برچسب‌ها:
[ شنبه 12 آذر 1401برچسب:فایل , تحقیق , پاورپوینت , مقاله ,جزوه, ] [ 6:5 ] [ سید ]
[ ]

مسابقه کتابخوانی مجازی بیانیه گام دوم انقلاب

 

 

 

 

 

 

 

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مجازی بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام با همکاری بنیاد نخبگان و دانشگاه ایلام برگزار می شود.

لینک مسابقه



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 9 آذر 1401برچسب:مسابقه, گام دوم انقلاب, ] [ 9:34 ] [ سید ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد