مسابقه کتابخوانی چهار فصل قرآنی

مسابقه کتابخوانی چهار فصل قرآنی

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی، این سازمان مسابقه کتابخوانی رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی را از روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ و همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

منبع این مسابقه کتاب «سیری در سیره نبوی» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری است و علاقه‌مندان جهت دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب و شرکت در این مسابقه می‌توانند به نشانی isqa.ir مراجعه کنند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۴ آذر سال جاری است و به برگزیدگان، به قید قرعه جوایز نقدی اهداء می‌شود.

در این رویداد فرهنگی ـ هنری، هر یک از چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله فراخوان آثار هنری، برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را آموزش ببینند.

لینک مسابقه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 27 آبان 1400برچسب:کتابخوانی, ] [ 12:43 ] [ سید ]
[ ]