برگزاری مسابقه کتابخوانی «میثاق نامه مکتب حاج قاسم»

برگزاری مسابقه کتابخوانی «میثاق نامه مکتب حاج قاسم»

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «میثاق نامه مکتب حاج قاسم» همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد کشاورز «مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین» در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: ایام دفاع مقدس صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برههٔ زمانی نیست بلکه به قول رهبر معظم انقلاب گنجینهٔ عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند و آن را استخراج، مصرف و سرمایه‌گذاری کند.

کشاورز با اشاره به نقش‌آفرینی و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان در آن دوران و عرصه‌های جهاد و مقاومت تصریح کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصهٔ نظامی و درعین‌حال به شدّت مراقب حدود شرعی بود که این مسئله در وصیت‌نامه ایشان متبلور است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف تبیین نقش بصیرت و مقاومت با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی در ثبات روزافزون جمهوری اسلامی ایران، مسابقه کتابخوانی «میثاق نامه مکتب حاج قاسم» ویژه اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: بر این اساس وصیت‌نامه سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «میثاق نامه مکتب حاج قاسم» برای این مسابقه در نظر گرفته شده که نسخه PDF آن در سایت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به آدرس و همچنین شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده است.

کشاورز در پایان ضمن دعوت اصحاب رسانه به شرکت در این مسابقه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۷ مهرماه سال‌جاری مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح را به‌صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند. لازم به ذکر است به برگزیدگان به‌قیدقرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

لینک مسابقه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 1 مهر 1400برچسب:دفاع مقدس, ] [ 10:38 ] [ سید ]
[ ]